REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO balustradykozubek.pl
Wprowadzenie
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonym przez Sprzedającego zamiennie Usługodawcę pod internetowym adresem www.balustradykozubek.pl, a także precyzuje zasady sprzedaży przez BALUSTRADYKOZUBEK.pl produktów prezentowanych na stronie internetowej.
Do korzystania ze Sklepu i złożenia zamówienia, niezbędna jest akceptacja Regulaminu. - Kontakt ze Sprzedającym może nastąpić korespondencyjnie i/lub osobiście w sklepie stacjonarnym w Masłowie (okolice Kielc), poczta e-mail: balustardykozubek@o2.pl bądź telefonicznie: 575-083-607.
REGULAMIN ZAKUPÓW
- Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski oraz po wcześniejszym ustaleniu na terenie całej Europy.
- Złożenie zamówienia w sklepie www.balustradykozubek.pl lub e-mail: balustardykozubek@o2.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
- Kupującym może być osoba fizyczna lub firma.
- Kupujący wskazuje Towary, które chce zamówić. Kupujący podaje następujące dane: imię nazwisko/nazwę, adres zamieszkania/siedziby, adres do doręczeń, adres e-mail, nr telefonu, sposób płatności, sposób dostawy Towarów. Dodatkowo Kupujący podaje niezbędne dane do wystawienia faktury.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
- W razie wątpliwości co do rzetelności podanych danych, Sprzedający jest uprawniony do ich potwierdzenia oraz może powstrzymać się od realizacji zamówienia, do czasu ich weryfikacji.
O takiej sytuacji Sprzedający niezwłocznie poinformuje Kupującego
i wspólnie z nim dokona weryfikacji podanych przez niego danych. - Po otrzymaniu zamówienia Sklep Internetowy wysyła Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail informację o jego przyjęciu. Klient jest proszony o wysłanie do Sprzedającego zwrotnej wiadomości e-maila z potwierdzeniem wcześniej złożonego Zamówienia.
- W przypadku zamówienia asortymentu nietypowego Sprzedający ma prawo przed wysłaniem towaru zażądać od Kupującego dokonania przedpłaty na konto w wysokości do 50% wartości zamówienia. Przedpłata przelewem (Klient otrzymuje na adres e-mail fakturę proforma, na której znajduje się numer rachunku bankowego Sklepu, na który Klient ma przelać należność bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni). Realizacja zamówienia przez Sklep www.balustradykozubek.pl następuje po wpłynięciu zapłaty na konto bankowe sklepu i wynosi do 14 dni roboczych
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są
w polskich złotówkach i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. - Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich
- Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Klient.
- Zamówienie powyżej 800 zł wysyłka gratis.
- Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (sobota, niedziela i święta).
- Zaleca się by Kupujący skontrolował stan przesyłki w momencie jej dostawy,
a w przypadku widocznych uszkodzeń opakowania fakt ten zgłosił osobie doręczającej przesyłkę i, o ile jest to możliwe, przy jej udziale sporządził protokół szkody. - Strony mogą umówić się na dostawę Towarów przy użyciu innej opcji, nieujętej
w Cenniku Dostawy. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie Sprzedającego. - Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za pomocą aplikacji sklepu internetowego oraz poczty elektronicznej. Od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 17.00 zamówienia można składać telefonicznie lub osobiście
w siedzibie firmy w Masłowie - W przypadku braku potwierdzenia realizacji zamówienia przez Kupującego po upływie 3 dni od jego złożenia zamówienie zostanie anulowane.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia realizacji zamówienia z winy Kupującego (np. błędny numer telefonu, adres) w ciągu 3 dni roboczych, zostanie ono anulowane.
- Sklep zastrzega sobie, iż w sytuacji, w której Klient wybrał sposób płatności za zamówienie przelewem na rachunek bankowy Sklepu i nie wykona należności
w terminie 3 dni roboczych od momentu przyjęcia przez Sklep zamówienia, Sklep jest zwolniony z realizacji zamówienia oraz zamówienie zostaje anulowane. - Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania, odwoływania bądź modyfikowania akcji promocyjnych na stronach Sklepu Internetowego.
- Promocje cenowe i wyprzedaże obowiązują w okresie i na warunkach wskazanych każdorazowo przy określonym produkcie promocyjnym na stronie internetowej Sklepu www.balustradykozubek.pl. W sprzedaży promocyjnej bierze udział ograniczona ilość towarów. Zamówienia realizowane są w kolejności otrzymywania potwierdzonych zamówień, do momentu wyczerpania Towarów objętych ceną promocyjną.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się na stronach Sklepu Internetowego oraz wprowadzania nowych Towarów do asortymentu Sklepu oraz wycofania dotychczas oferowanych Towarów.
- Czas rozpoczęcia realizacji standardowego zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia: w przypadku płatności przelewem wynosi on do czternastu dni roboczych lub wyborem opcji „za pobraniem”
i wynosi on do czternastu dni roboczych liczony od momentu otrzymania potwierdzenia złożenia Zamówienia przez Klienta. - W przypadku płatności z góry, zapłatę sumy za towar i przesyłkę należy przelać na konto Bank Zachodni WBK, nr 95 1090 2040 0000 0001 3269 2594 w walucie PLN. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko zamawiającego lub nazwę firmy, oraz datę złożenia zamówienia.
- Za pobraniem - gotówką przy odbiorze przesyłki od Kuriera.
- Przelewem - przy odbiorze towaru w siedzibie naszej firmy..
- Jeżeli zamieszczony na stronie opis towaru jest dla Klienta niewystarczający, lub Kupujący ma pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
- Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach bez podania przyczyny po uprzednim poinformowaniu Kupującego.
REKLAMACJE
- Na Sprzedawcy leży obowiązek dostarczenia Towaru bez wad z wszystkimi dokumentami dotyczącymi Towaru będącymi w jego posiadaniu.
- Reklamacje dotyczące Towarów mogą być składane : pisemnie na adres siedziby Sprzedającego, telefonicznie, mailowo lub osobiście w siedzibie Sprzedającego.
- W piśmie zawierającym reklamację należy podać dane osoby reklamującej, nazwę i rodzaj produktu, której reklamacja dotyczy oraz opisać przyczyny reklamacji.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedający informuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji w formie pisemnej (istotna jest data nadania przesyłki listowej przez Sprzedającego), a także w formie e-maila.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
- W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy
i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. - Towar przyjęty do reklamacji, w przypadku jej uznania, zostaje wymieniony na identyczny, inny uzgodniony z Kupującym, lub zwrócone zostaną koszty towaru. W takim przypadku sklep ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Kupującego.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Zwrot należy uzgodnić e-mailem balustradykozubek@o2.pl
- Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Sklepu, spowodowanych konserwacją bądź aktualizacją danych na serwerze.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 18.05.2016 r.
- Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Informacje o treści zmian Regulaminu są zamieszczane niezwłocznie na stronach Sklepu
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.